2015. június 26., péntek

Barátság



Hi everybody, 
Akinek elege volt már a társkeresőkből, most egy új témáról olvashat. (Ha nem, akkor jelölj ismerősnek, mert még nagyon sok mindenről tudnánk mesélni ;)) A következő sorokat Amanda, azaz én tollamból származnak, vagyis billentyűzetéből.... :) Hogy pontosak legyünk. :)
Ha eszedbe jutott valami a barátságról, esetleg megosztanátok velünk személyes tapasztalataitokat, hagyjatok kommentet, vagy írjatok e-mailt, vagy Facebook üzenetet.
Legyetek furák
xxAmanda

Barátság

Ha ezt a szót hallom, mindig kellemes érzések ébrednek a szívemben és akaratlanul is elmosolyodom. Szerény véleményem szerint, mindekinek szüksége lenne legalább egy olyan személyre, akire akár még az életét is rábízná.Elismerem, nehéz ilyen embert találni, de ha egyszer rátalálsz, te leszel a legboldogabb/legőrültebb, a szituációtól függően.
Kijelenthetem, hogy azok kevesek közé tartozom, akiknek van legalább egy olyan barátjuk, aki ott van velük jóban, rosszban (Barátok közt; bocsánat, ezt nem hagyhattam ki) segít ha kell, felvidít, mikor szükséges és legalább annyira őrült, mint én. Vele minden perc egy áldás, és amikor együtt vagytok az órák is perceknek tűnnek, elfelejtesz minden mást (mondjuk, órára menni, upsz). Kialakíthatunk velük egyfajta kommunikációs módszert, amit más halandó lény nem érthet, amiről jobb jellemzést nem tudnék írni Leiner Lauráétól: “Odaléptünk a többiekhez, (…) én égővörös fejjel meredtem Virágra. A nyakát behúzva vigyorgott, afféle „tejóóóég” nézéssel, én meg ,,úristen, ezt nem hiszem el” pillantással feleltem.” (Remény) Persze, néha előfordulhatnak nézeteltérések, viták, de attól erősödik a kapcsolat, hogy ezeket áthidaljátok ás haladtok tovább.
Ha már találkoztál a BARÁTTAL, javaslom, hívd fel, és tölts vele annyi időt, amennyit nem szégyellsz, de ha még nem találtad meg őt, ne keseregj, biztos vagyok benne, hogy valahol a világban szomorúan mászkál és téged keres, ne okozz neki csalódást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése